Slide background

Ένας στόχος χωρίς σχέδιο, είναι απλά μια ευχή

(Antoin de Saint-Exupéry)

Slide background

Τρώγε, για να ζεις και μη ζεις, για να τρως.

~Σωκράτης

Slide background

Το να τρως είναι αναγκαιότητα. Το να τρως έξυπνα είναι τέχνη.

~La Rochefoucauld,

Pole dancing. Καίει το λίπος, αυξάνει την αυτοπεποίθηση, νικά το αυχενικό, την δυσκαμψία και τους μυϊκούς πόνους

Pole dancing. Καίει το λίπος, αυξάνει την αυτοπεποίθηση, νικά το αυχενικό, την δυσκαμψία και τους μυϊκούς πόνους

Κατηγορίες: Διατροφή και Άσκηση. και Πρωτεινική γευσιγνωσία.

Παρόλο που το pole dancing έχει συνδεθεί με τον αισθησιακό χορό των στρίπερς, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους εκγύμνασης. Βελτιώνει την εικόνα του σώματος γρήγορα και αποτελεσματικά, ενώ παράλληλα κάνει καλό στην υγεία και στη ψυχική κατάσταση.

Αυτοπεποίθηση
Το pole dancing ανεβάζει την αυτοπεποίθηση, καθώς κάνει τις γυναίκες να νιώθουν περισσότερο σέξυ. Όσο προχωράνε τα μαθήματα, επιτυγχάνονται δύσκολες φιγούρες που φαίνονταν ακατόρθωτες, με αποτέλεσμα να νιώθουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους. Παράλληλα, κρατάει το ενδιαφέρον, καθώς έχει γρήγορα αποτελέσματα, αλλά και υψηλό επίπεδο δυσκολίας.

Κάψιμο λίπους
Σύμφωνα με ειδικούς, ένας αρχάρiος μπορεί να κάψει 290-400 θερμίδες ανά ώρα, ενώ ο  προχωρημένος μπορεί να φτάσει τις 700.
Επομένως, αν γίνεται συστηματική προπόνηση, σε διάστημα λίγων μηνών θα παρατηρηθεί αισθητή απώλεια βάρους, συνδιασμένη πάντα με σωστή διατροφή.
Ως μη αερόβια γυμναστική, ενεργοποιεί το μεταβολισμό και το σώμα συνεχίζει την καύση θερμίδων για ώρες μετά το τέλος της άσκησης.

Μυϊκή Ενδυνάμωση
Στο pole dancing χρησιμοποιείται το βάρος του σώματος. Έτσι, το σώμα γυμνάζεται ομοιόμορφα, χωρίς να γίνεται ογκώδες.
Η γράμμωση του σώματος τονίζεται, διατηρώντας παράλληλα τη θηλυκότητα του γυναικείου σώματος. Καθώς ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων αυξάνεται, η δύναμη της μέσης και του κορμού μεγαλώνει, κάνοντας το σώμα υγιές και δυνατό.
«Είναι γυμναστική για όλο το σώμα. Αυξάνει τη δύναμη, τη μυϊκή αντοχή και την ευελιξία», ανέφερε η επικεφαλής της έρευνας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αυστραλίας Joanna Nicholas.

Ευελιξία και καλή ισορροπία
Οι κινήσεις γύρω από τον στύλο βελτιώνουν την ευλυγισία και την κινητικότητα των αρθρώσεων. Έτσι, μειώνονται οι πόνοι στην πλάτη και στους μυς, καθώς επίσης και η δυσκαμψία του αυχένα.

Παράλληλα, με τη συνεχόμενη προσπάθεια να σταθεί κάποιος πάνω στο στύλο, βελτιώνεται η ισορροπία καθώς αποκτά καλύτερο έλεγχο του σώματός του.

Φάρμακο για την καρδιά
Όπως κάθε μορφή άσκησης, έτσι και το pole dancing βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, με αποτέλεσμα να αποφεύγονται καρδιαγγειακά προβλήματα.
Είναι η ιδανική γυμναστική για όσους κάνουν καθιστική ζωή.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ