Slide background

Ένας στόχος χωρίς σχέδιο, είναι απλά μια ευχή

(Antoin de Saint-Exupéry)

Slide background

Τρώγε, για να ζεις και μη ζεις, για να τρως.

~Σωκράτης

Slide background

Το να τρως είναι αναγκαιότητα. Το να τρως έξυπνα είναι τέχνη.

~La Rochefoucauld,

Smoothie για ενίσχυση ανοσοποιητικού με με αβοκάντο και μπανάνα

Smoothie για ενίσχυση ανοσοποιητικού με με αβοκάντο και μπανάνα

Κατηγορίες: dairy free συνταγές. Ανοσοποιητικό και Διατροφή, και Σμουθιες.

Είναι πανεύκολο (ειδικά εάν βιάζεστε το πρωί για δουλειά) και θρεπτικό αφού το αβοκάντο είναι πλούσιο σε Α, Β, C Και D… και ιδανικό για ενίσχυση ανοσοποιητικού.

Υλικά:

1 μεσαίο ώριμο αβοκάντο (να είναι πράσινο, εάν έχει μαύρες κηλίδες αφήστε το..)

1 μεσαία μπανάνα

χυμός απο 2 πορτοκάλια

1κγ μέλι (απο 12 μηνών και πάνω εάν το θέλετε για φρουτόκρεμα)

 

Προετοιμασία

Ανακατέψτε (σε δυνατή ταχύτητα) στο μούλτι το καθαρισμένο αβοκάντο και την μπανάνα μέχρι να γίνει μούς…εάν παραμένουν μικρά κομματάκια προσθέστε το χυμό απο τα 2 πορτοκάλια και συνεχίστε μέχρι να ομογενοποιηθεί

Αφού το βάλετε σε ποτήρι η σε μπώλ προσθέστε μέλι και είναι έτοιμο! Απλό, χορτοφαγικό και χωρίς γλουτένη!

 

Οι πιο αθλητικοί τύποι μπορούν προσθέσουν ωμά ανάλατα αμύγδαλα και λίγη καρύδα

Το ξέρατε αυτό? Ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι κατανάλωναν σε τακτική βάση αβοκάντο εμφάνιζαν υψηλότερα επίπεδα καλής χοληστερίνης (HDL), χαμηλότερο σωματικό βάρος και μικρότερη περίμετρο μέσης. Μείωση βάρους?!!! Πως? πολύ απλά το καλό λίπος που περιέχει το αβοκάντο κρατά σε ισορροπία τα επίπεδα γλυκόζης και προσδίδει ένα καλό αίσθημα κορεσμού για αρκετές ώρες μειώνοντας την επιθυμία να υπερκαταναλώσουμε θερμίδες!

πηγη:http://www.notanordinarymum.gr/

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ