Slide background

Ένας στόχος χωρίς σχέδιο, είναι απλά μια ευχή

(Antoin de Saint-Exupéry)

Slide background

Τρώγε, για να ζεις και μη ζεις, για να τρως.

~Σωκράτης

Slide background

Το να τρως είναι αναγκαιότητα. Το να τρως έξυπνα είναι τέχνη.

~La Rochefoucauld,

Tips: Φάγαμε πολύ! Πως θα διορθώσουμε τις διατροφικές μας ατασθαλίες;

Tips: Φάγαμε πολύ! Πως θα διορθώσουμε τις διατροφικές μας ατασθαλίες;

Κατηγορίες: Διατροφικά Αφιερώματα για όλους. και Διατροφικά Μυστικά και tips.

Παρασυρθήκαμε! Μας άρεσαν τα ορεκτικά, θέλαμε να δοκιμάσουμε από ένα δύο διαφορετικά γλυκάκια και έτυχε να πιούμε και λίγο παραπάνω. Τώρα τι κάνουμε; Σίγουρα η λύση δεν είναι να πανικοβληθούμε και να μην φάμε τίποτα τις επόμενες μέρες. Μικρά αλλά σημαντικά βήματα θα μας βοηθήσουν να σταματήσουμε να αισθανόμαστε ‘φούσκωμα’ αλλά και τύψεις!

FORGIVE AND FORGET!
Είναι απόλυτα φυσιολογικό να παρεκκλίνουμε από τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες ή τη δίαιτα μας κάποιες φορές, δεν υπάρχει λόγος να αισθανόμαστε άσχημα και να έχουμε τύψεις για αυτό. Το να το σκεφτόμαστε συνεχώς και να έχουμε ‘τιμωρητική τάση’ προς τον εαυτό μας, σκεπτόμενοι πως τώρα δεν πρέπει να φάμε τίποτε θα έχει ακριβώς το  αντίθετο αποτέλεσμα στην ψυχολογία και κατ’επέκταση στη σιλουέτα μας.

FILL UP ON BREAKFAST!
Σίγουρα την επόμενη μέρα αισθανόμαστε φουσκωμένοι και δεν θέλουμε να φάμε τίποτα αλλά είναι πολύ σημαντικό να καταναλώσουμε ένα χορταστικό και ισορροπημένο πρωινό! Ένα πρωινό πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη θα βοηθήσει στην καλή λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος, θα μας κρατήσει χορτάτους για περισσότερη ώρα και θα μας βοηθήσει να αποφύγουμε το άσκοπο τσιμπολόγημα μέχρι το επόμενο μας σνακ ή γεύμα.

ΜOVE!
Χωρίς να σημαίνει πως πρέπει να περάσουμε ώρες ολόκληρες στο γυμναστήριο έτσι ώστε να ‘κάψουμε’ αυτά που φάγαμε, είναι πολύ σημαντικό να κινηθούμε ακόμα και αν πρόκειται να κάνουμε ένα απλό περίπατο. Η άσκηση μας βοηθά να πετύχουμε την ισορροπία στο σώμα και στη διατροφή μας!

HIDE THE SCALE!
Η ζυγαριά μπορεί να μας βοηθά να έχουμε εικόνα του βάρους μας, αλλά σίγουρα κάποιες φορές πρέπει να την αγνοήσουμε. Μπορεί ο δείκτης να δείχνει 1-2 κιλά περισσότερο αν την προηγούμενη ημέρα καταναλώσαμε τροφές πλούσιες σε λιπαρά και υδατάνθρακες. Αυτό δεν σημαίνει πως έχουμε όντως βάλει βάρος! Μια παρέκκλιση δεν μπορεί να μας προσθέσει κιλά τόσο απλά, χρειάζονται πολλές χιλιάδες θερμίδες παραπάνω για να βάλουμε έστω και 1 μόνο κιλό. Επιστρέφοντας πίσω στις καθημερινές μας υγιεινές διατροφικές συνήθειες, το βάρος μας έπειτα από 1-2 μέρες θα έχει επιστρέψει στα προηγούμενα επίπεδα!

 

 

 

www.eurodiet.g

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ