Φυσικοί λιποδιαλύτες! Δείτε τροφές που «καίνε» το λίπος

129

Θέλεις να αδυνατίσεις αλλά και παράλληλα να φτιάξεις τη διατροφή σου, καταναλώνοντας τροφές που «καίνε» το λίπος; Τότε μπορείς να αρχίσεις να καταναλώνεις κάποιες τροφές που σε βοηθούν τόσο να καις περισσότερες θερμίδες όσο και να τρως πολύ λιγότερο.

Δες παρακάτω τη λίστα και αν δεν τις έχεις στη διατροφή σου, ήρθε η ώρα να τις εισάγεις!

Γιαούρτι

Το ελληνικό γιαούρτι συγκεκριμένα, αποτελεί ένα γευστικό εργαλείο για απώλεια βάρους, αφού σύμφωνα με την διατροφολόγο Leslie Bonci, MPH, RD, η μεγάλη περιεκτικότητα του σε πρωτεΐνη χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αφήσει το στομάχι με αποτέλεσμα να αισθάνεστε χορτασμένοι για περισσότερη ώρα. Επίσης, το σώμα καίει περισσότερες θερμίδες όταν «χωνεύει» την πρωτεΐνη σε σχέση με τους υδατάνθρακες. Προτιμήστε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.

Κινόα

Η κινόα είναι τρόφιμο υφηλής διατροφικής αξίας, το οποίο πρέπει να εντάξετε στη δίαιτά σας. Περιέχει αρκετή ποσότητα πρωτείνης, φυτικών ινών και βιταμινών. Συνδυάστε τη με λαχανικά, άπαχο κρέας και ξηρούς καρπούς.

Κανέλα

Σύμφωνα με μελέτες, η κανέλα έχει την ιδιότητα σταθεροποίησης του ζαχάρου στο αίμα. Αυτό μπορεί να «κρατήσει» την όρεξή σας, ειδικά αυτούς με διαβήτη τύπου 2. Σχεδόν όλοι μπορούν να επωφεληθούν από την κανέλα. Προσθέστε την στον καφέ σας, στο τσάι, στο γιαούρτι.

Καυτερές πιπεριές

Οι καυτερές πιπεριές περιέχουν την καψαϊκίνη η οποία περιορίζει την όρεξη και επιταχύνει ελαφρά τον μεταβολισμό. Μπορεί να μην σχετίζεται άμεσα με την απώλεια, αλλά έχει παρατηρηθεί ότι τρώμε λιγότερο όταν το φαγητό μας είναι πικάντικο.

Πράσινο τσάι

Αρκετές μελέτες προτείνουν  ότι το πράσινο τσάι βοηθά στην απώλεια βάρους διεγείροντας το σώμα να κάψει το σπλαχνικό λίπος. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες οι οποίες επηρεάζουν τον μεταβολισμό. Για καλύτερα αποτελέσματα είναι καλό να πίνετε τσάι αρκετές φορές την ημέρα.

Γκρέιπφρουτ

Αν και δεν περιέχει μαγικές ιδιότητες λιποδιάλυσης, η κατανάλωσή του σας βοηθά να αισθάνεστε χορτάτοι με λίγες θερμίδες. Μισό γρέιπφρουτ ή ένα ποτήρι από τον χυμό του πριν το γεύμα θα σας βοηθήσει.

Καρπούζι

Οι τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό «πιάνουν» χώρο στο στομάχι αφήνοντας λιγότερο για τις άλλες τροφές. Πολλά ωμά φρούτα και λαχανικά είναι «γεμάτα» νερό και θρεπτικά συστατικά και ταυτόχρονα με χαμηλές θερμίδες. Το καρπούζι είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα. Περιέχει αντιοξειδωτικά και βιταμίνες Α και C.

Αχλάδια και μήλα

Τα αχλάδια και τα μήλα έχουν επίσης μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Καταναλώστε τα με την φλούδα για μεγαλύτερη πρόσληψη φυτικών ινών ώστε να σας «κρατήσουν» περισσότερο και έτσι δεν θα καταναλώσετε άλλες τροφές που θα σας γεμίσουν με… λίπος.

Μούρα

Όπως και τα άλλα φρούτα, τα μούρα περιέχουν νερό και φυτικές ίνες και μπορούν να σε «κρατήσουν» από γεύμα σε γεύμα. Όμως έχουν ένα ακόμη πλεονέκτημα. Είναι πολύ γλυκά και μπορούν να ικανοποιήσουν την όρεξή σας για γλυκό με λίγες θερμίδες. Επίσης περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά.

Ωμά λαχανικά

Τα ωμά λαχανικά αποτελούν καλή λύση για σνακ. Περιέχουν αρκετό νερό και έχουν λίγες θερμίδες. Μπορείτε να τα καταναλώσετε αντί για τσιπς με ντιπ σος. Έτσι θα αποφύγετε το λίπος που έχουν τα τσιπς και άλλες επεξεργασμένες τροφές.

Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες έχουν έντονη γεύση, με αποτέλεσμα να αποφεύγετε τυριά, μπέικον και βούτυρο. Αυτό και μόνο μπορεί να σας γλιτώσει από πολλές θερμίδες συγκριτικά με τις κοινές πατάτες. Επίσης, περιέχουν καλή θρεπτική αξία.

Καφές

Ένα από τα αγαπημένα ροφήματα που πραγματικά μπορεί να ενισχύσει έστω και λίγο τον μεταβολισμό και να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Ωστόσο προσέξτε ότι η ευεργετική δράση του «ακυρώνεται» πολύ εύκολα από τις έξτρα θερμίδες ενός καπουτσίνο.